Аспірантура
| До обговорення пропонується проєкт Освітньо-наукової програми Психологія (третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти). Залишити відгук можна ТУТ |
| ОНП акредитовано |
|---|
З метою забезпечення прозорості та публічності освітнього процесу заінтересовані сторони (здобувач вищої освіти, випускник, представник роботодавця та інші особи) можуть звернутись із пропозиціями та зауваженнями стосовно освітньо-наукової програми «Психологія»
|
ДОКУМЕНТИ:
Аспірантам першого року – вибір навчальних дисциплін
Стандарт ВО, ОНП, рецензії та навчальні плани
Робочі програми навчальних дисциплін
На факультеті навчаються аспіранти:
І рік навчання
Єрмак Ілля Володимирович |
|
Фурсова Катерина Сергіївна |
|
Войтенко Ірина Вікторівна |
IІ рік навчання
![]() |
Клімушева Ганна Сергіївна |
![]() |
Клімушев Василь Вікторович |
Матюніна Дарія Сергіївна Тема: Особливості подолання особистістю втрати під час війни в залежності від рівня її організації |
|
Шаповалов Олег Олександрович |
|
Касіяненко Дар'я Михайлівна |
ІІІ рік навчання
![]() |
Баранов Владислав Олександрович. |
![]() |
Богдановський Сергій Олегович. |
![]() |
Богаченко Юлія Ярославівна. |
ІV рік навчання
![]() |
Холманова Вікторія Володимирівна. |
![]() |
Котенко Світлана Андріївна Тема: Психологічний капітал у осіб, що здобувають вищу освіту. |
Наші випускники:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Павленко Ганна Володимирівна, 2020 рік |
Антонович Мілена Олександрівна, 2021 рік |
Точка (Зубенко) Олеся Михайлівна, 2021 рік |
Баєва Каріна Олегівна, 2021 рік |
| Тема дисертації: | Тема дисертації: | Тема дисертації: | Тема дисертації: |
| Особистісні диспозиції як ресурс психологічного благополуччя в умовах невизначеності | Особливості функціонування особистості наркозалежних | Особистісна регуляція життєвого стилю особистості | Особистісні чинники екологічно значущої поведінки |
![]() |
|||
| Ронжес Олена Євгеніївна, 2025 рік | Аккая Катерина Олексіївна, 2025 рік | ||
| Тема дисертації: | Тема дисертації: | ||
| Психологічна, психофізіологічна та соціальна адаптація людини в період активного переходу до цифрових технологій | Професійна ідентичність як фактор позитивного функціонування особистості студентів |












